Veelgestelde vragen
Staat uw vraag niet tussen de onderstaande veelgestelde vragen?
Neem dan contact op met onze klantenservice, zij staan op werkdagen van 08:00 tot 17:00 voor u klaar.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Artikelen die u besteld op werkdagen voor 17:00 uur, kunt u de volgende dag in huis verwachten. Wij verzenden uitsluiten met PostNL en op werkdagen bezorgen wij doorgaans binnen 1 dag. Dit is afhankelijk van PostNL. en in het weekend bestelden artikelen worden na 2 werkdagen bezorgd.

Palletleveringen worden doorgaans op doordeweekse dagen geleverd. Voor palletleveringen geldt een sluitingstijd van 12:00 voor levering de volgende werkdag.

Indien u besteld via “Inkooporder” dient eerst de betaling te zijn voldaan, daarna versturen wij de bestelling.

Op feestdagen zijn wij gesloten.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij DozenMagazijn.nl berekenen we geen verzendkosten, ongeacht het aantal artikelen dat u besteld.

Hoe kan ik mijn artikel retourneren?

Bij DozenMagazijn.nl berekenen we geen verzendkosten, ongeacht het aantal artikelen dat u besteld.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat moet ik doen?

Wanneer u een beschadigd artikel hebt ontvangen of niet tevreden bent over een artikel, neem dan contact op met de klantenservice. U ontvangt van hen de instructies voor de klachtafhandeling en zij zullen bij een gegronde klacht zorg dragen voor een snelle en correcte oplossing. Onze klantenservice reageert doorgaans binnen een of enkele werkdagen, maar uiterlijk binnen 14 dagen. Telefonisch is de klantenservice op werkdagen van 08:00 tot 17:00 uur bereikbaar op 072 – 720 22 83. Ook kunt u mailen naar info@dozenmagazijn.nl.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Dit is mogelijk in overleg. Bel hiervoor met 072-7202283 of stuur een mailtje naar info@dozenmagazijn.nl.